понеділок, 10 лютого 2020 р.

ДЛЯ УЧНІВ!

Шановні учні!


ВАС чекають дистанційні домашні завдання:

математика 6 клас : перегляньте відео (листайте головну сторінку вниз), прочитайте параграф 26, випишіть правила, виконайте №№ 1124, 1127

алгебра ,8 -Б клас : домашня контрольна робота _Дробово- раціональні рівняння (classtime, доступ із 12.02.2020)

алгебра,9 класи : варіанти збірника ДПА 61,63+№№14.16;14.21

геометрія 8-Б : прочитати пункт 17, виписати правила і вивчити , пройти теоретичний залік (classtime, доступ із 12.02.2020)

геометрія, 9 класи : домашня контрольна робота_ Площі фігур (classtime, доступ із 12.02.2020)


Посилання на classtime будуть розміщенні на предметних сторінках.


Для учнів 6 класів

Шановні шестикласники! 

Пропоную Вам переглянути відео, які допоможуть в опануванні нової теми.
Після перегляду можете потренутися у виконанні вправ із підручника.




субота, 18 січня 2020 р.

неділя, 22 грудня 2019 р.

Для учнів 9 класів!

Шановні учні!

Хоч як би не хотілося - проте домашнє завдання вже розміщене на предметній сторінці ! Успіхів Вам !

пʼятниця, 22 листопада 2019 р.

Для учнів 6 класів

Домашнє завдання розміщене на вашій предметній сторінці_ Математика, 6 клас .Будьте уважні ! 

Просто цікаво

Софізми
Софізм  -  це  міркування,  яке формально  здається  абсолютно бездоганним,  але  насправді  містить помилку,  в  результаті  чого  кінцевий висновок є абсурдним.Ця  ідея  зародилась  в  Древній  Греції  .  Софісти  навчали  людей  вести суперечку    з  метою  довести  свою  думку  за  допомогою  завідома неправдивих  аргументів,  які  виглядали,  як  правдоподібні.  Наприклад,  "Те, чого  ти  не  втратив,  у  тебе  є.  Ти  не  втратив  роги,  значить,  у  тебе  вони  є», «Напівпорожнє відро  -  те ж саме, що і напівповне. Значить, порожнє відро  -те ж саме, що і повне ».
П'ять дорівнює шести.
Візьмемо тотожність 35 + 10 - 45 = 42 +12 - 54.
У кожній частині цієї тотожності винесемо за дужки спільний множник:
5 • (7 + 2 - 9) = 6 • (7 + 2 - 9).
Тепер,  розділивши  обидві  частини  отриманої  рівності  на  їх  спільний
множник (7 +2 - 9), отримаємо, що 5 = 6. Де помилка?