неділю, 24 квітня 2016 р.

Для учнів 9 класу

Наближається  час  написання  тематичної  контрольної   роботи із теми " Початкові  відомості із стереометрії" . Виконайте варіант 4 домашньої контрольної  роботи.

вівторок, 29 березня 2016 р.

Для учнів, які здають ЗНО із математики

Шановні  одинадцятикласники!
До ЗНО із математики  залишилося  зовсім  мало  часу!
На  сторінці " Готуємося  до ЗНО"  розміщені варіанти 5 - 11   типових  тестових   завдань. Розвязуємо - не лінуємося !
Крім  того, в кінці  цих  тестів є бланк  відповідей . Заповніть його, коли здаватимете  роботи на перевірку.

неділю, 27 березня 2016 р.

Для учнів 5 класів

Шановні  пятикласники !

На сторінці   "Математика, 5 клас"  розміщено ваше  домашнє   завдання  на канікули

середу, 23 березня 2016 р.

Для учнів 9 класу

Шановні  девятикласики  !
На сторінці " Готуємося  до ДПА"  розміщена   довідкова   література, яку ви можете  використовувати   для підготовки  до екзамену і нет тільки. Користуйтеся!

вівторок, 15 березня 2016 р.

Для учнів 11 класів, які здають ЗНО із математики

Нещодавно, Валентина  Володимирівна  Бутко, заступник  дирекора із НМР , поділилася  зі  мною цікавою  інформацією, якою я , в свою чергу,   ділюся із     вами .



ЗНО з математики 2016 року випуску: що старого та нового?
Бесіда з вчителем математики ZNOUA, учні якої поцілили у 2015 році в заповітний сектор 190+, складаючи поглиблений рівень. Саме так, поглиблений. (Хоча цьогорічні випускники, перед якими видніється це ЗНО, лише чули дзвін, що таке поглиблений рівень :) )
Давайте розпитаємо у вчителя про особливості зовнішнього тестування 2016 року, адже в ньому вмістилось і старе, і нове.


Що варто знати про цьогорічні  тести з математики?
Найважливіше те, що вони втратили свою дворівневість. Минулого року більшість складали базовий рівень, а поглиблений – ті, для кого математика – профільний предмет, і ВНЗ у своїх правилах прийому вказував саме поглиблений рівень. Втім, через те, що дуже незначна кількість українських вишів вимагала його, вирішили тимчасово від нього відмовитись.
Отож, що маємо цього року: один рівень, однак дещо видозмінений, не такий, яким він був, скажімо, у 2014 році, та й не такий, яким його очікували побачити учні у 2016. Найважливішою новинкою стали 3 письмові задачі, як це було колись у 2009 році. Письмові, маю на увазі, завдання, до яких пишеться власноруч і хід розв’язку, (що найважче), і відповідь.
Зі звичайними завданнями в цілому зрозуміло – розв’язуєш, вибираєш правильну відповідь. А як виконувати № 31-33? Як готуватись до них?